Üniversiteye Başlayacaklara Tavsiyeler


Yeni bir yazı dizisine başlıyorum arkadaşlar. Üniversitede iki senemi doldurdum, bu yazı dizisi için yeterli tecrübem olduğuna inanıyorum. Hem de üniversiteye hazırlayıp gönderdiğim okuyucularımı da üniversite hayatında yalnız bırakmamış olayım. :)

Şu anda 4 yazı var. Fakat ilerleyen zamanlarda (örneğin mezun olunca) daha fazla yazmayı planlıyorum.

Bilkent'teki İki Yılımı Anlattığım Yazı

Her Yeni Üniversiteliye Verdiğim Tavsiyeler

Ek Olarak Bilkentli Mühendislere Özel Olarak Verdiğim Tavsiyeler

Yukarıdaki Ek Olarak Endüstri Mühendisi Bir Arkadaşımın Dersler Hakkında Verdiği Tavsiyeler

Yeni Çıktı! Bilkent Elektrik Elektronik Mühendisliği Dersleri

İlginç Bir Spor: Ultimate Frisbee

İlginç Bir Spor 2: Oryantiring

14 yorum

Sitenin yeni düzeni görünümü güzel hoş olmuş da eskiden tüm yazıları toplu görüp içinden seçebiliyorduk. Şimdi o kaybolmuş galiba? Ya da ben göremedim. Sorun bende değilse lütfen geri getir o menü sistemini böyle yazıları bulmak çok zor oluyor :) teşekkürler şimdiden

Reply

Liste duruyor, yukarıda YGS-LYS Arşiv sekmesine tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Reply

Sen cok guzel bir insansin, kolay gelsin.

Reply

Hocam arkadaş haklı.arşive ulaşamıyorum ben de.önceden girebiliyorduk.
Teşekkür ederim

Reply

@Furkan
Tamam da ulaşamamanızdaki sebep ne? Yukarıdaki YGS-LYS Arşiv sekmesi sizde gözükmüyor mu?

Reply
Bu yorum yazar tarafından silindi.

Bir öğretmen olarak blogunu çok beğendim öğrencilerime tavsiye ediyorum....Tebrikler...

Reply

Geçen yıl girdim sınava şuan CÜ Tıp da 1. sınıfdayım yıl içinde çok yararlanmıştım yazılarından teşekkür ederim hazırlanan kuzenimede tavsiye ettim tekrar teşekkürler

Reply

Belki seni tanımasam 300.000 inci bile olamayacakken senin motive yazılarınla sisteminle ilk 20 bine girdim. Umarım hayatta daima başarılı olursun. Exchange, yurtdışı ve dil eğitimi hakkındaki tecrübelerini bekliyorum. Özellikle ingilizce konusunda senin durumunu ve tavsiyelerini bekliyorum

Reply

Akademisyen olmak isteyenlere tavsiyeler-senin yaptıkların tarzında bir yazı da güzel olurdu

Reply

O ileride inşallah.

Reply

merhaba, bilkent boğaziçi odtü den mezun olmuş bir bilgisayar mühendisi ortalama kaç lirayla işe başlıyor? yurt dışına çıkmadan da iyi konumlara gelmek mümkün mü? mezun tanıdıklarınız falan varsa bilgi verebilir misiniz?

Reply

Ortalamayı bilmiyorum arkadaşım, sormadım kaçla başlıyorsunuz diye. Tecrübesiz biri 1000-1500-2000 ile falan başlar herhalde. Okul birincisinin 4000'le başladığımı biliyorum. Masterda da askeri ücrete yakın bir şey alırsın. Sana, yaptığın işe çalıştığın yere göre değişir hep.

Evet yurt dışına çıkmadan da iyi konumlara gelmek mümkün.

Reply

Yorum Gönder